diumenge, 18 de gener del 2009

Sobre l'assignatura...

Aquest bloc va ser creat per mi a causa de que a classe de NTAE (Noves Tecnolgies Aplicades a l'Educació) el professor ens va proposar aquesta activitat. Ja s'acaba el quatrimestre...durant uns 5 mesos he estat seguint aquest bloc, fent actualitzacions on he exposats visions personals, notícies que m'han semblat interessants...Crec que això m'ha aportat molt en l'àmbit acadèmic com en el personal, ja que m'ha permés ,a causa d'obtenir més coneixements, opinar i pensar sobre alguns temes sobre els que abans no podia parlar a causa del desconeixement i m'ha proporcionat eines que crec que em serán útils com a futura mestra.
I es per això que volia dedicar aquesta actualització a exposar aquesta petita reflexió.

1 comentari:

croac ha dit...

Seguiràs amb el blog?
=)
Bonica reflexió!
Salut!